Створення сайту юридичних послуг

Розробка сайту юридичних послуг
Розробка сайту юридичних послуг

Вирішення юридичних питань – складне, відповідальне завдання. Користувачі ретельно підходять до вибору фахівця, цікавляться кейсами, відгуками, репутацією. Створити якісний сайт юридичних послуг, що продає, потрібно, щоб потенційні клієнти змогли віртуально познайомитися з вами або вашою компанією, дізналися про послуги, що надаються

Чи потрібен юристу сайт

Для юридичної ніші особливо важливо завоювати довіру клієнтів. Це практично неможливо без сильного онлайн-бренду. Головний інструмент для створення та підтримки іміджу юристів в інтернеті – власний сайт. Його відсутність позбавляє вас можливості просуватися в пошукових системах, мати безкоштовний трафік, знаходити нових клієнтів онлайн, розміщувати успішні кейси.

Особливості юридичних сайтів

Існує три типи сайтів, що пропонують юридичні послуги. Кожен із них розрахований на певний бюджет, цільову аудиторію, вирішення конкретних завдань.

Лендінг адвоката

Лендинг адвоката підійде експерту з вузькою кваліфікацією. Ці сайти спрямовані на продаж конкретної послуги: наприклад, вирішення сімейних спорів. Їхній дизайн відрізняється наявністю конверсійних елементів (кнопок, анкет, лід-магнітів).

Сайт візитка для юриста

Юридичний сайт візитка містить кілька сторінок. При створенні такого сайту потрібно в першу чергу оптимізувати інформацію і відобразити на сторінках найважливіший контент, який буде продавати послуги. Він підходить для того, щоб познайомити користувача з фахівцем, його кейсами, запропонованими послугами, їхньою вартістю. Навігація таких сайтів більш розгалужена, ніж у односторінкових сайтів, сторінки наповнені контентом, що продає.

Корпоративний сайт юридичної компанії

На відміну від лендінгу, у сайту юридичних послуг великої компанії багато розділів, комплексний функціонал. Згідно зі специфікою ніші, в корпоративні сайти входить багато посадкових сторінок, під різні напрямки юридичної допомоги. Такі сайти часто пропонують послугу онлайн-консультації.

Що має бути на сайті юриста, адвоката, юридичної фірми

Обкладинка і головна сторінка, що викликають довіру

Обкладинка юридичного сайту повинна не тільки привертати увагу, а й виглядати солідно, викликати довіру. Уникайте строкатих конверсійних елементів, віддайте перевагу більш глибоким тонам (синій, фіолетовий). Позначте, для кого актуальна ця послуга, сформулюйте унікальну торгову пропозицію. Додайте можливість миттєвого зворотного зв’язку.

Додайте міні-версії основних розділів сайту на головній сторінці. Ретельно продумайте навігацію, щоб відвідувач зміг одразу зорієнтуватися і знайти необхідну послугу. Подбайте про те, щоб інформація була конкретною, корисною, відповідала вашій спеціалізації.

Інформація про компанію або юриста

Інформація про вас або вашу компанію має формувати експертність, підкреслювати переваги, ненав’язливо продавати послуги. Уникайте довгих біографічних розповідей. Ґрунтуйтеся на числах (кількість постійних клієнтів, виграних кейсів), виберіть дві-три важливі дати вашої кар’єри, додайте сертифікати, дипломи, нагороди.

Судова практика: кейси юридичної компанії

Опишіть нестандартні кейси зі своєї юридичної практики: поставлене завдання, обраний спосіб вирішення, результат, вартість наданої послуги. Розкажіть невелику передісторію: в якій ситуації опинився клієнт, як шукав юридичну допомогу, чому обрав саме вас, опишіть перші етапи співпраці. Якщо є можливість, додайте копії постанов суду. Це зробить сайт більш професійним, підніме рівень довіри користувачів.

Послуги та ціни

Відсутність вартості пропонованих послуг погано впливає на конверсійність сайту. Щоб зробити співпрацю максимально прозорою, розкажіть про вашу спеціалізацію, види юридичної допомоги, ціни. Відвідувач сторінки має одразу зрозуміти, чи зможете ви розв’язати його проблему і скільки це коштуватиме. Про створення сайтів будь-якої складності можете дізатись за посиланням.

Перелік основних документів

Записуючись на прийом до юриста, користувачі не завжди знають, що саме потрібно принести на консультацію. Це гальмує роботу. Залежно від спеціалізації, додайте на сайт зразки договорів. Розкажіть, які документи потрібно підготувати, створіть чек-листи. Така інформація заощадить час і вам, і клієнту.

Довідково-правова база

Перш ніж звернутися до юриста, потенційні клієнти часто шукають кодекси, закони, постанови онлайн. Додайте сторінку з нормативними правовими актами, які відносяться до вашого профілю. Це приведе трафік на сайт, а грамотно розставлені елементи, що продають, дадуть змогу конвертувати відвідувачів у замовників.

Відгуки клієнтів

Розділ із реальними відгуками клієнтів, включно з їхніми фотографіями та місцем роботи, позитивно впливає на репутацію компанії або окремого фахівця. Якщо більшість ваших клієнтів – юридичні особи, чиї рекомендації – це листи подяки, попросіть їх якомога докладніше описати співпрацю з вами. Уникайте канцелярських шаблонів, вони не викликають довіри користувачів.

Блог

Експертний блог зробить сайт корисним для відвідувачів. Розкажіть потенційним клієнтам про законодавчі новели, поділіться цікавими випадками з практики. Включіть у публікації популярні інтернет-запити – це дасть змогу сторінці краще ранжуватися пошуковими системами.

Часті запитання

Розділ із запитаннями та відповідями зробить сайт більш інтерактивним. Додайте туди посилання на кейси, статті, документи. Так користувач отримає детальну інформацію про проблему, що його цікавить, затримається на сторінці. Це допоможе під час просування сайту юридичних послуг, оскільки пошукові алгоритми вважатимуть, що сайт корисний і стануть краще його ранжувати.

Контакти та модулі онлайн консультації

Чим більше способів зворотного зв’язку пропонує сайт, тим вища ймовірність того, що потенційний клієнт до вас звернеться. Додайте можливість замовити зворотний дзвінок, поставити запитання. Щоб конвертувати більше відвідувачів у замовників, запропонуйте їм безкоштовну онлайн-консультацію. Вона потрібна для того, щоб клієнт міг звернутися по юридичну допомогу через інтернет, а не черпав інформацію із сумнівних джерел, намагаючись вирішити все самостійно.

Помилки під час розроблення юридичного сайту

Створити юридичний сайт самостійно – дуже складне завдання. Навіть фахівці часто припускаються помилок, які коштують клієнтам конверсії. До них належать:

Фотографії людей у костюмах поруч зі столами, стільцями. Часто їх вирізають з інших зображень, розміщують на обкладинці сайту. У кращому разі це має трохи дивний вигляд, у гіршому – комічний, непрофесійний.

Невдала верстка довгих статей, документів. Якщо в тексті відсутні заголовки, списки, невеликі абзаци, то користувач не стане читати навіть цікаву, корисну інформацію. Це також негативно позначається на SEO-просуванні.

Некоректна адаптація під мобільні пристрої. Люди часто заходять в інтернет зі смартфонів, планшетів. Якщо сайт неадекватно відображається на маленьких екранах, користувач нічого не зрозуміє і покине вашу сторінку.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *