Якщо у вас свій салон краси і ви хочете розвиватися і масштабувати свій бізнес – обов’язково створіть власний сайт. Помилково думати, що достатньо мати спільноти в соціальних мережах. На них можуть вижити тільки невеликі мікро-студії або домашні майстри. Великим салонам потрібні різні канали, що дають змогу нарощувати клієнтську базу. У цій статті ми розглянемо як визначитися з типом сайту і не витратити гроші даремно.
Навіщо салону краси потрібен власний сайт
На жаль, не всі бізнесмени цієї сфери розуміють, навіщо їм сайт. Насправді у сфері послуг, власний веб-ресурс – необхідність №1, як люблять зараз говорити must have. Маючи свій сайт, власник може не тільки створити імідж своєму салону, а й має змогу поділитися інформацією про свою компанію, розповісти про прийдешні акції та про те, які професіонали там працюють. Помилково думати, що сайт потрібен для того, щоб просто розмістити на ньому прайс. Гарний і грамотний ресурс – зробить вас впізнаваними.
Кожен користувач Мережі має право знати про обраний ним салон усе: ціни, послуги, відгуки клієнтів та інше. До слова, якісний ресурс виступає як реклама. А якщо проаналізувати сайт, власник компанії зможе зібрати важливі відомості про те, що більш затребуване для клієнтів. Таким чином можна поліпшити свої послуги або додати щось нове.
Розглянемо функції, які виконує сайт салону краси:
Інформаційна. Це найочевидніша функція сайту. Логічно, що основне завдання – поділитися відомостями про компанію та її послуги.
Розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів. Що потрібно салону краси? Звичайно ж клієнти. Сайт може стати чудовим способом залучити нових клієнтів. Використовуючи прості інструменти SEO, які доступні всім, можна побачити, що в пошуковій системі Гугл запит “салон краси” зустрічається 22 200 разів, а “перукарня” – 90 500 разів. Очевидно, що попит саме на послуги перукаря високий і якщо у вашому салоні її немає, варто задуматися. Та й у принципі, запит на “салон краси” теж немаленький, це свідчить про те, що люди шукають інформацію в Інтернеті, і цим варто скористатися.
Консультація. Якщо у вашого салону немає сайту, то користувач може подумати, що ви пропонуєте класичний набір послуг: манікюр/педикюр, чоловіча стрижка, фарбування волосся. Маючи свій ресурс, ви можете розповісти про всі послуги. Як же користувачеві дізнатися, що ви пропонуєте масаж або послуги косметолога? Через сайт зробити це дуже просто.
Можливість знайти партнерів по бізнесу і співробітників. Розробник може створити спеціальну сторінку, де за необхідності розміщуватимуться оголошення про набір персоналу. На власному ресурсі можна буде публікувати інформацію про пропозиції майбутнім партнерам.
Довіра клієнтів. Якщо у компанії, в нашому випадку у салону краси, є свій сайт, це вже +1 до довіри з боку клієнтів. Власник може розмістити там інформацію про персонал і його кваліфікацію, опублікувати дипломи. Також можна зробити окремий розділ із реальними відгуками. Корисною буде і функція “записатися до майстра онлайн”.
Аналіз ринку та конкурентів
Будь-який бізнес починається з планування та аналізу. Цьому варто приділити час, щоб не вилетіти в трубу. Навіть найпростіший маркетинговий аудит дасть вам такі вигоди:
- Полегшить запуск бізнесу.
- Дозволить заощадити на рекламі.
- Покаже, в якому напрямку рухатися.
Щоб вибудувати успішний бізнес, вивчіть ринок і проаналізуйте конкурентів. Розглянемо докладніше.
1) Ринок салонів краси. Тут важливо зуміти зібрати інформацію про б’юті-сервіси в конкретному місті в обраному районі. Дайте відповідь на такі запитання: Які послуги вже існують? Який розкид цін? Яких послуг бракує? В ідеалі вивчити не тільки сайти конкурентів, а й прогулятися районом, де ви плануєте відкрити свій салон. Не соромлячись заходьте і цікавтеся послугами конкурентів. Уже після першого дослідження власнику бізнесу буде простіше скласти грамотний бізнес-план, спланувати свій бюджет і зрозуміти, які майстри будуть потрібні його салону. Якщо ви готові ризикнути, то спробуйте відкрити те, чого в принципі в обраному вами районі немає. Наприклад, навколо багато експрес-перукарень, але немає барбершопа. Чому б не почати розвиватися в цій справі? Задумайтеся про більш перспективну нішу в б’юті-індустрії.
2) Аналіз конкурентів. Після того як ви провели аналіз ринку салонів, у принципі список конкурентів уже готовий. Але варто розуміти, що конкурувати можна по-різному. А щоб точніше розуміти, які ніші вже щільно зайняті, а де конкуренція нижча, зверніть увагу на: цінову політику конкурентів, у чому їхня унікальна пропозиція, як салони-конкуренти представлені в рекламних каналах.
Одразу зазначимо, що б’юті-індустрія не стоїть на місці. Тут постійно впроваджується щось нове, унікальне. Важливо проводити маркетинговий аудит регулярно, а результати застосовувати в роботі.
Як і де підібрати домен
Для свого сайту підберіть гарний домен. Пам’ятайте, він визначає впізнаваність бренду. Можна сказати, це ваше “Я” в Інтернеті. Крім того, домен впливає і на оптимізацію сайту та його SEO-просування. Обов’язково врахуйте той факт, що доменне ім’я повинно не тільки запам’ятовуватися, а й повністю відповідати сфері діяльності, у нашому випадку салону краси.
Якщо у вас не вистачає фантазії, то ви завжди можете скористатися спеціальними сервісами, які швидко підберуть доменне ім’я вашому сайту. Підбираючи ім’я сайту пам’ятайте:
- Домен має бути коротким, щоб при введенні його в пошуковий рядок користувач не помилився і не перейшов до конкурентів.
- Не використовуйте в імені дефіс або тире.
- Домен сайт має бути простим і зрозумілим.
Як потрібно просувати сайт салону краси
Якщо не просувати свій сайт, то немає сенсу його в принципі створювати. Він лежатиме мертвим вантажем на просторах Інтернету і про нього ніхто не дізнається.
Просування – розвиток ресурсу, поліпшення зручності. Звичайно, просування сайту не виконується в один день. Це складна робота, якою повинні займатися тільки професіонали. На просування йде 4-6 місяців, мінімум. Якщо ваш сайт був правильно спроектований, на основі семантичного ядра, терміни просування зменшуються.
Зазвичай під час розкрутки сайту варто враховувати два основні моменти: місце розташування (логічно, що ніхто не буде їхати з однієї частини міста в іншу для того, щоб зробити собі манікюр) і сезонний характер попиту на послуги (наприклад, влітку попит на депіляцію зростає).
Обов’язково зверніть увагу і на соціальні мережі, де можете розташувати посилання на свій ресурс. Користувач може після перегляду поста перейти на ваш сайт. Це вплине на його конверсію.
Типові помилки під час створення сайту для салону краси
Навіть професіонали можуть помилятися. Наведемо як приклад найпоширеніші помилки під час створення сайту для салону краси:
- Невдалий дизайн сайту. Негарний і наляпистий сайт, відштовхує користувачів.
- Непродумана навігація. Пам’ятайте, ваше веб – представництво має бути зручним з точки зору навігації. Користувач повинен швидко знаходити те, що йому потрібно.
- Невдалий контент і відсутність інформації про компанію.
- Неякісна пошукова оптимізація.