Понеділок , 9 Грудня 2024

Створення Landing Page

Розробка Landing Page
Розробка Landing Page

Розробка і створення лендінгу пейджа (від англ. landing page) – це продає односторінковий сайт під контекстну рекламу для просування і елітної презентації товару, послуги, акції в глобальній мережі Інтернет.

Створений дизайн односторінкового сайту, що продає (лендінг пейджа), повинен бути ідеальним, таким, що запам’ятовується, та унікальним. Промо-сайт під ключ, ми розробляємо з системою управління Joomal, WordPress, яка встановлюється на хостинг. Адміністративна частина має функціонал для створення багатосторінкових сайтів у стилі landing page – посадкові сторінки під контекстну рекламу і пошукову видачу. Відмінний лейдинг дає докладне уявлення про рекламовану пропозицію і є незамінним інструментом ефективного інтернет-маркетингу.

Мета розробки Лендінга Педжа

Односторінковий промо-сайт або лендінг пейдж, що продає (від англ. Landing Page), – це інтернет-сторінка, основним завданням якої є презентація товару або послуги у віртуальному просторі. Найчастіше цей тип сайтів використовується, якщо виникає необхідність привернути увагу до нового бренду або компанії, потрібно провести короткострокову акцію або попрацювати над іміджевою складовою. Традиційно сайт для промоушена присвячений одному товару і максимально націлений на взаємодію з цільовою аудиторією. Додатково, за необхідності, існує прив’язка до основного, “батьківського”, сайту організації.

Головна відмінність сайту, що продає, “односторінкового сайту” в незвичайному шаблоні, що привертає увагу, ретельному описі торговельної пропозиції, її переваг. Розробка і створення сайту, що продає, часто охоплює стилізацію ілюстрацій, розробку необхідних javascript- і мультимедіа-технологій, а також пошук і впровадження нестандартних рішень.

Зверніть увагу, головна мета такого ресурсу – підвищити впізнаваність бренду, а отже, ефектний дизайн має стати максимально ефективним, щоб вирішити такі підзадачі:

  1. Залучення потенційної аудиторії
  2. Сформування позитивного іміджу компанії та бренду
  3. Мотивація відвідувачів до певної дії (реєстрація, купівля, участь в акції та ін.)
  4. Підтримка лояльності

Посадкова сторінка landing page вирішує різні завдання, що стоять перед фірмою. Наприклад, з його допомогою можна анонсувати і підготувати аудиторію до появи на ринку нового продукту, презентувати вже наявний продукт з нового боку, акцентувавши сайтом увагу на нових можливостях, додаткових опціях. Компанія може грамотно створити сайт і отримати певну інформацію про потреби та вимоги ЦА, налагодити зворотний зв’язок, збільшити онлайн-продажі за одним конкретним напрямком. Робота над іміджем також входить у функцію промо: розповісти про майбутню подію або важливість якоїсь персони, підвищити впізнаваність або отримати адвокатів бренду.

Саме індивідуальні завдання проєкту впливають на структуру лейдинг пейдж. Основна ідея сайту і визначає його концепцію подачі контенту. Завдання компанії вивчити цільову аудиторію і презентувати товар/послугу з урахуванням потреб покупців.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *