Продаж квартири

Існує багато думок про агентства нерухомості або про приватних ріелторів, проте самостійно продати квартири наважуються невелика кількість власників, і це правильне рішення. Займатися продажем нерухомості має професійний продавець. Адже вартість товару дуже висока, отже й висока ціна помилки. Тому звертайте увагу на агенції нерухомості, які нівелюють усі ризики, пов’язані з продажем, і візьмуть на себе всі рутинні питання.

Продати нерухомість в Києві без зайвого клопоту!

Сьогоднішня ситуація на київському ринку нерухомості показує позитивну прогресію – значний приплив робочої сили прискорив місто до збільшення кількості житлової та комерційної нерухомості. Відповідно, і вартість продажу нерухомості помітно піднялася, що дуже вигідно не тільки забудовникам з новобудовами, а й власникам вторинної нерухомості. Якщо ви теж вирішили продати квартиру в Києві, і при цьому не хочете помилитися з її вартістю, зверніться до фахівців ріелторської компанії.

Звертаючись до перевірених фахівців, щоб продати квартиру і вам буде надано безліч послуг на високому професійному рівні. Експерт проведе оцінку вашої нерухомості і підготує офіційний експертний висновок. Ріелтори розмістять вашу квартиру в базі даних і почнуть рекламну компанію та пошук покупців. Юристи підготують усі необхідні документи і проведуть юридичний супровід угоди з продажу квартири. У доповненні ви будете отримувати консультації від досвідчених фахівців.

Процес продажу квартири через агентство нерухомості

Відправивши заявку на продаж квартири в надійному агентстві нерухомості, з вами зв’яжеться фахівець і узгодить з вами час приїзду оцінювача, необхідний пакет документів і вартість послуг. Після проведення оцінки експерт підготує кілька фотографій вашої нерухомості для внесення її в базу об’єктів. Там ваша квартира буде рекламуватися тим чи іншим способом залежно від обраної рекламної компанії та необхідних термінів. У більшості випадків ви можете особисто проводити моніторинг рекламної компанії і вносити зміни. Ріелтори почнуть пошук покупця вашої квартири негайно, використовуючи базу даних, де зібрані запити потенційних покупців. Це значно спрощує процес пошуку, тому що вони допомагають не тільки продавати, а й купувати нерухомість. Тому ваша квартира може піти з молотка дуже швидко і при цьому безпечно і за вигідною ціною.

Які існують стратегії з продажу житла

На сьогоднішній день можна виділити дві основні стратегії:

  • Стратегія проштовхування.
  • Стратегія протягування.

Стратегія протягування – заснована на маркетингових рішеннях, які сконцентровані на кінцевих споживачах, минаючи посередників. Тут велику роль відіграє торгова марка компанії, її бренд і PR. Такі стратегії більш зрозумілі кінцевому покупцеві, а агентства зі свого боку економлять значні кошти на рекламу.

Стратегія проштовхування – орієнтована переважно на посередників. “Виробник” ніби віддає їм “товар”, покладаючи на них усі наступні рішення про те, як знайти вірний шлях до серця покупця. Але цей спосіб не є панацеєю для забудовника, оскільки посередники накручують свою вартість, і квартира може бути виштовхнута покупцями на задній план.