Реєстрація товарного знаку

регистрация товарного знака
Товарний знак

Реєстрація інших видів товарних знаків також передбачається в законі, проте зустрічаються вони суттєво рідше. Важливо, щоб позначення критеріям охороноздатності відповідало. Потенційний споживач не повинен бути введений в оману товарним знаком.

Розрізняльна здатність – основна властивість подібних позначень.

Під образотворчими товарними знаками розуміють різноманітні зображення, орнаменти і малюнки. Текст також може потрапляти під це визначення, якщо для нього обрано якусь незвичайну графічну форму. По суті, в цьому випадку йдеться про логотип. У комбінованих варіантах, як зрозуміло з назви, текст і зображення поєднуються. У них входять одразу кілька елементів, створюючи собою певну композицію.

Юридичні фірми
KPMG Law Ukraine
KPMG Law Ukraine
380 44 490 5507

Видів товарних знаків існує досить багато. Величезна кількість їх оточує нас повсюдно, причому як зареєстрованих, так і ні. На практиці зустрічаються образотворчі, словникові та комбіновані варіанти. Це можуть бути окремі слова або ж цілі фрази. Неологізми і невеликі слогани також реєструються в такій якості. Словесні товарні знаки трапляються серед зареєстрованих найчастіше, оскільки в рекламних компаніях їх використовувати найпростіше, ступінь розрізнюваності їхній великий, за грамотного підходу запам’ятовуються вони дуже добре.

Слова “товарний знак”, “торговельна марка”, “бренд” і багато інших нерідко використовуються в повсякденному житті. У законодавстві при цьому присутні далеко не всі з них. Зокрема, ніяк не обумовлюється термін “торговельна марка”, а “бренд” найчастіше застосовують у маркетингу, а не як юридичне поняття. По суті, ці слова можна назвати синонімами “товарного знака”, однак у законах у нас прописаний тільки він. Так називають позначення, що використовується для індивідуалізації продукції. Бізнесмену реєстрація товарного знака дає гарантію, що плодами його праці, проведених рекламних кампаній ніхто інший скористатися не може. Власник після отримають свідоцтво, яке підтверджує його права на певний товарний знак.

І сьогодні не всі власники бізнесу реалізують свою можливість зареєструвати використовувані ними позначення як товарні знаки. Причин для цього може бути досить багато, але основною з них зазвичай є брак інформації та нерозуміння, навіщо саме потрібно проходити процес реєстрації. Особливості процедури та її вартість викликають чимало запитань.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *