Велика кількість мережевих магазинів визначає появу бренд зон і пасажів. Через високу орендну плату, роздрібні торговці все більше і більше відсуваються на узбіччя. Це створює взаємозамінну картину наших міських центрів.
Функція торгової вітрини все ще викликає інтерес. Проте з плином часу їхнє використання змінилося. Майже всі мережеві магазини відходять від індивідуального підходу до однакового представлення або використовують тільки свої вітрини в торговому залі. У цьому випадку інші магазини мають можливість використовувати прикраси у вітринах магазинів, щоб підкреслити їхню індивідуальність і привернути до них увагу.
Які найпоширеніші помилки в дизайні вітрин магазину?
“Менше більше!” – як то кажуть, і так буде завжди. Цей основоположний принцип за всіх часів рекламувався і зарекомендував себе в усіх галузях реклами – чи то на телебаченні, чи то в друкованій рекламі, чи то в оформленні вітрин. Чіткий шлях веде до успіху. Найбільша помилка, як і раніше, полягає в бажанні заповнити навіть останній біт простору у вікні з товаром. Інший – це розміщення продуктів і предметів декору виключно на підлозі вікна. Вікно магазину є єдиним засобом реклами, який може мати тривимірний ефект. Це слід враховувати. Розташовуючи предмети на різних висотах, ви досягаєте найкращих оптичних результатів.
Реалізація рекламних кампаній часто централізовано управляється і реалізується по всій країні за короткий проміжок часу. Вам потрібна мережа компаній-декораторів, які будуть гнучкими і зможуть задовольнити ці вимоги. В інших випадках потрібна творчість декоратора. Що меншим є оформлення вітрин магазину, то більш індивідуально він має бути адаптований до магазину.
Які види збільшення продажів реально можливі з хорошими вітринами?
Тут важливі багато чинників: чи розташований магазин у найбільш відвідуваному місці? Чи є одночасна рекламна кампанія з листівками та оголошеннями? Ми рекламуємо сервіс чи новий продукт? Як ви можете бачити, одне накладається на інше, кожна частина реклами має право на існування і доповнює всю картину. Таким чином, прикраси у вітринах магазинів також повинні розглядатися як довгострокові зусилля, а не тільки як можливість короткострокових продажів.