П’ятниця , 24 Травня 2024

Оптимізація сайту: важливі етапи робіт

Seo оптимизация сайта
Seo оптимизация сайта

Щоб отримати високі результати в розкручуванні Інтернет-ресурсу знадобиться обов’язкова сео-оптимізація. Це ґрунтовна підготовка сторінок ресурсу для індексації пошуковими системами. Що краще розташування сайту за підсумками видачі (після відповідного запиту), то більша відвідуваність, і, отже, успіх розкручуваного проекту.

Види робіт із пошукової оптимізації сайту

Оптимізація сайту включає в себе, зокрема, перевірку адреси (url) сторінок. В URL мають бути вжиті ключові слова (транслітерація, латиниця або російська мова). Також бажана мінімальна довжина посилання і поділ слів дефісом або нижнім підкресленням.

Пошукова оптимізація сайту це і робота над:

  • заголовком html-сторінки. Мета-тег tittle має містити близько десяти-дванадцяти слів, які передадуть основний зміст сторінки. Зазвичай у tittle додають найзначніші ключові запити. Унікальність заголовка обов’язкова, і під кожну сторінку має бути окремий заголовок із двома-трьома ключовими запитами;
    над тегом description. Цей тег має містити в собі невеликий опис html-сторінки. Пошукові боти створюють сніппет із цього тега, тому він зобов’язаний містити важливі ключові слова, присутні на сторінці. Description є смисловим продовженням Tittle і не повинен копіювати його.
  • Також оптимізація сторінки сайту передбачає і перевірку написання заголовків у тексті. Основному заголовку (h1) відводиться чільна роль. Саме він, що містить основний посил статті як ключові слова, має залучити користувача до прочитання подальшого тексту. Підзаголовки (h2, h3) додають зручності читанню і несуть у собі додаткову можливість включити в них пошукові запити.

Оптимізація сторінок сайту – це і роботи над семантичним ядром. Семантичне ядро є набором словосполучень, які відображають у собі тематику інтернет-порталу. Ядро наповнюється на основі результатів аналізу поточної бази популярних словосполучень за тематикою сайту, а також з урахуванням висновків після аналізу конкурентних ресурсів.

Пошукова оптимізація сайту принесе свої плоди, якщо наситити ресурс не тільки унікальним текстом, а й якісними зображеннями, що мають тег alt. Цей тег дає можливість користувачеві побачити текст замість картинки, яка з якихось причин не відкривається.

Після початкової оптимізації важливо проводити регулярні роботи, спрямовані на поліпшення наявного місця розташування Інтернет-проекту за підсумком видачі за запитом, оскільки пошукова оптимізація сайтів – постійний процес.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *