П’ятниця , 24 Травня 2024

Рекламні календарі: види, сфера застосування та друк

Рекламний календар
Рекламний календар.

Найбільш затребуваним видом поліграфічної продукції є календар. Його застосовують як сувенір, корпоративну атрибутику, рекламний інструмент. Вироби купують для себе, презентують колегам, застосовують як роздатковий матеріал.

Різновиди рекламних календарів

Сьогодні налагоджено друк календарів таких форматів:

  1. кишеньковий;
  2. настінний;
  3. настільний.

Особливим попитом у поліграфії користуються кишенькові моделі. Стандартні розміри – 100х70 мм. Його легко можна помістити в кишеню, блокнот, портмоне. У цьому і полягає його основна ідея. Здебільшого, подібні вироби виготовляють двосторонніми. Вони схожі з візитками. Друк обійдеться доступно, зокрема за великого тиражу, а рекламний ефект дуже помітний.

Настінний рекламний календар розрізняють на плакатний, перекидний, відривний. Перші вирізняються доступністю, засновані з 2 частин: зображення або реклама і сітка дат. Немає ні ригелів, ні пружин. Завдяки цьому вироби виробляються швидко, обходяться доступно. Вони бувають різноманітних форматів: А1, А2, А3, А4.

Перекладні варіанти мають презентабельний вигляд. Вони складаються з обкладинки і окремо розташованих аркушів, які відповідають місяцям. Аркуші можна прикріпити за допомогою пружини або ригеля.

Відривні типи в поліграфії можна зустріти рідше, тому що вони вирізняються меншою функціональністю. Їхня основна перевага – компактність, будь-який аркуш – один день.

До того ж ви можете замовити друк календарів з логотипом у Києві настільного вигляду. В основному у вигляді “будиночка” або “пірамідки”. До подібних виробів висувають найсуворіші вимоги як на етапі підготовки оформлення, так і під час друку. Вони перебувають на столі, тобто, в будь-якому разі розташовуються на видноті. Для їхнього друку вибирають щільний, стійкий до стирання, води матеріал.

Процес виробництва

Друк календарів протікає в три етапи. Розглянемо будь-який із них:

Створення дизайну

Важливе значення має вивчення цільової аудиторії та завдання, які потрібно вирішити. Від цього залежить тема картинки, вибір кольору. Важливе значення має, щоб сітка і дати виявилися читабельними, відмінно помітними навіть з великої відстані. Етап закінчується версткою макета.

Друк

Використовується цифровий або офсетний метод. Необхідно брати до уваги економічну доцільність: офсетний друк рекомендується в разі великого тиражу.

Ще один спосіб друку – шовкографія. Технологія дає можливість наносити картинки на різноманітні матеріали, але не дає фотографічної якості. Ціна висока.

Післядрукарське оброблення

Потім обираються розміри календарів завдяки різанню, фальцюванню, збірці комплектів, ламінуванню. Ці процедури не просто роблять їх привабливими, а й готують захист покриття.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *