Масштабування бізнесу за допомогою франчайзингу

Франчайзинг
Франчайзинг.

Компанія з юридичного та бухгалтерського аутсорсингу проаналізувавши ринок франчайзингу в Україні, дійшла таких висновків.

Останнім часом все більш актуальним в Україні стає розвиток бізнесу шляхом продажу своєї франшизи.

Ті підприємці, які вже мають добре впізнавану торгову марку, починають замислюватися про розширення мережі своїх підприємств.

Це дуже зручно зробити за допомогою відносин франчайзингу.

Здебільшого не має значення сфера діяльності, в якій готується і продається франшиза.

Безліч всесвітньо відомих брендів використовують відносини франчайзингу для розвитку своїх мереж, тим самим масштабують свій бізнес у різних країнах.

Суть франчайзингу зводитися до того, що продається готовий бізнес, як часто називають “під ключ” з уже відомим ім’ям і рекламною стратегією, а також з інструкцією з впровадження основних бізнес-процесів.

У відносинах франчайзингу виступають дві сторони: франчайзер і франчайзі.

Франчайзер – особа, яка продає бізнес, франчайзі – купує його.

Основне завдання франчайзера – грамотно скласти комерційну пропозицію, переконавши франчайзі, чим його бізнес перевершує конкурентів.

Головний обов’язок франчайзера – надати дозвіл на використання торгової марки франчайзі, а також передати успішний досвід ведення свого бізнесу. При цьому франчайзі повинен дотримуватися загальних для всієї мережі франчайзера стандартів і вчасно оплачувати франчайзингові платежі.

Вивчивши відносини франчайзингу можна зробити висновки, що цей вид угоди має низку переваг як для однієї сторони, так і для іншої.

Для франчайзера основною перевагою є те, що йому не потрібно самому інвестувати кошти в розвиток мережі та більшої впізнаваності, це робить франчайзі. Важливий також фактор швидкої масштабованості бізнесу.

Вступивши у відносини франчайзингу, франчайзі економить кошти і час, оскільки купує вже готовий і відомий бізнес. Купівля готового рішення завжди надійніша й ефективніша, ніж інвестиція в компанію або ідею з нульовою впізнаваністю.

Існує кілька інтернет – каталогів франчайзингу, де франчайзі можуть ознайомитися з актуальними пропозиціями франшиз, їхньою вартістю та умовами.

Чудовими прикладами таких відносин може бути швидке масштабування “Нової Пошти” або “Піцерії Челентано”, низки інших мережевих компаній.

Для франчайзера залишається тільки не забувати вчасно зареєструвати торговельну марку та інші права на інтелектуальну власність. Адже без юридичного права на об’єкти інтелектуальної власності такі договори і бізнес-відносини будуть дуже сумнівними та можуть закінчитися судовими позовами з боку юридичних осіб, які є власником бренду.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *