Понеділок , 27 Травня 2024

Оренда білбордів в Києві: як просувати бізнес за допомогою зовнішньої реклами

Аренда билбордов в Киеве
orend bigbord 1

Зовнішня реклама для просування – вихід бізнесу на якісно інший рівень, високий і часто недосяжний для конкурентів. Це сприяє розширенню аудиторії та залученню нових клієнтів. При цьому оренда рекламних щитів часто обмежується одним районом або навіть вулицею, що позитивно позначається на рекламному бюджеті.

Як залучити нових клієнтів за допомогою зовнішньої реклами

Утримання наявних і залучення нових споживачів – постійний процес, який займає підприємців і маркетологів. Багато хто зосереджується на онлайн-просуванні, що не завжди приносить бажаний результат.

Фахівці агентства зовнішньої реклами “Two Steps Outdoor” рекомендують проведення кампаній на білбордах у Києві, що поєднують інтернет-маркетинг і офлайнові комунікації. Це ефективно працює в бізнесах, що мають точки продажів або надають послуги на місці – в офісі, майстерні, салоні.

Чому варто підтримувати бізнес наружкою:

  • Розширення наявної клієнтської бази. Про продукт дізнаються клієнти, які не користуються або рідко заходять у соцмережі. Також користувачі часто відключають рекламу.
  • Підтримка знання. Періодичне струшування клієнтів виходом у світ – це спосіб нагадати про себе. Для нової точки продажів або сервісу – знайомство цільової аудиторії з бізнесом.
  • Завоювання лідерства. Бути на крок попереду конкурентів – означає мати більше клієнтів і вищі доходи. Нехай інші слідують за першим у районі бізнесом, який вийшов за межі вивіски чи постів в Інстаграмі.
  • При цьому звертаємо особливу увагу на дизайн постера – реципієнт рекламного меседжу має отримати зрозуміле послання, яке відповідає цілям кампанії.

Як побудувати комунікації з цільовою аудиторією

Білборди залишаються в полі уваги автомобіліста 3-5 секунд. Пішоходи, які стоять на перехресті або зупинці, розглядають банер довше за умови, що контент зачепив. Тому в дизайні роблять акцент на основних елементах:

  • логотип і назву,
  • ключовий меседж кампанії,
  • демонстрація продукту або результату отримання сервісу.

Щасливі обличчя та емоції як такі приваблюють. Варто зробити власні фото – стокові зображення одразу видають себе явною постановкою і відірваністю від реальності. Іноді достатньо яскравого графічного зображення в простих і виразних кольорах.

Агенція www.2s-outdoor.com.ua допомагає замовникам не лише у виборі бордів. Ми супроводжуємо кампанії у форматі “повний сервіс” і надаємо послуги дизайну зовнішньої реклами. При цьому беремо на себе розміщення постерів, експонування протягом терміну дії договору, своєчасну переклейку сюжетів.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *