Цифровий екран проти паперового постера: боротьба чи співіснування

Білборд
Білборд.

Проїжджаючи вулицями Києва, ми зустрічаємо все більше технологічних носіїв зовнішньої реклами. Зважаючи на це, виникає питання: чи довго ще протримаються на щитах паперові постери?

Діджитал-борди реально зробили революцію в зовнішній рекламі. Потенціал вуличних “телевізорів” неймовірний. Мало того, що цифровий білборд показує анімацію, гру акторів, складні спецефекти, так він може ще бути інтерактивним, змінюючи картинку залежно від багатьох чинників – погоди, статі та віку пішоходів, які проходять повз, або марки автомобілів, що проїжджають повз.

Дуже скоро всі ми побачимо на проспектах столиці безліч цифрових дисплеїв, але це зовсім не означає, що традиційний паперовий постер кане в лету. Звісно, кількість їх зменшиться, але не стане рівною нулю, оскільки спроможність статичної реклами не потребує доказів. Діджитал-борди характеризуються абсолютно іншим типом комунікації зі спостерігачами, і часто традиційна форма розміщення зовнішньої реклами – на папері – має явні переваги. Зокрема, для водія і пасажира автомобіля, що мчить по трасі, набагато зручніше дивитися на статичну картинку, ніж на миготливі кадри ролика, продовження якого побачити неможливо. “Короткий” статичний образ має набагато більше шансів запам’ятатися.

Крім того, рекламодавця не в останню чергу цікавить вартість одного контакту. Ви можете за пристойні гроші створити анімований шедевр рекламного мистецтва, що сяє всіма барвами, вразити самотнього пішохода феєричними спецефектами, проте передача інформації зі звичайного білборда виявиться набагато дешевшою, і це зіграє вирішальну роль при виборі носія.

Що зміниться в структурі рекламних агентств?

Чи позначиться цифрова революція на вимогах до професіоналізму співробітників численних рекламних агентств, що створюють і розміщують матеріали на зовнішніх носіях? Уже сьогодні рекламні агентства готуються до приходу “цифри”, стимулюючи персонал освоювати новітні технології. Це дає можливість розширити можливості замовників у плані спілкування з цільовою аудиторією.

Консервативні РА починають програвати в конкурентній боротьбі, не встигаючи за стрімким зростанням кількості діджитал-носіїв. У таких агентствах клієнт не зможе отримати виразну відповідь з приводу характеристик цифрового білборда або сітілайта. Водночас у надрах прогресивного агентства вам запропонують розробити рекламний ролик і розмістити його на численних бордах, що відкриває перед рекламодавцем абсолютно нові можливості.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *