Четвер , 21 Листопада 2024

Особливості реклами в форматі об’ємних літер

Особенности рекламы в формате объемных букв

Рекламодавці прагнуть знайти найпомітніший формат надання інформації потенційним покупцям, що запам’ятовується. Що яскравішим, ефектнішим буде образ, то більша ймовірність, що людина купить товар або послугу. Одним із видів реклами бренду є використання написів. Букви мають бути досить помітними та яскравими, тому їхній розмір зазвичай доволі великий. Дизайн має відповідати особливостям товару, послуги, стилю компанії.

Для створення вивісок, гасел, при оформленні назв магазинів, організацій використовують об’ємні букви. Вони використовуються як інтер’єрна, так і зовнішня реклама. Це дає змогу презентувати бренд, назву продукту потенційним покупцям.

Особливості

Після розробки дизайн-проєкту замовлення надходить на виробництво. Зазвичай об’ємні букви виготовляють із ПВХ. У деяких випадках використовується метал або інші матеріали. Додатково для захисту конструкцій від несприятливих зовнішніх впливів використовується спеціальний герметик і силіконовий клей. Бувають такі види об’ємних літер:

  • з підсвічуванням;
  • несвітлові;
  • контражурні;
  • псевдооб’ємні;
  • символи, що стоять окремо.

Світлодіодне підсвічування може розташовуватися всередині або за буквами. Це дає змогу створити м’яке світіння. Якщо підсвічування виконано по контуру або по зовнішній поверхні, це дає змогу створити найяскравіший образ.

Конструкції можуть доповнювати розташовані поруч об’єкти. При розробці подібної реклами важливо врахувати, чи є поруч вивіска, вуличне освітлення тощо. Важливо, щоб об’ємні букви залишалися помітними, не губилися на тлі інших об’єктів.

Переваги

Об’ємні букви мають низку переваг. Це робить представлені об’єкти затребуваними рекламодавцями. Переваги представленого виду реклами такі:

  • може використовуватися як об’єкт оформлення фасаду;
  • яскравий образ, що запам’ятовується, залишається в пам’яті перехожих, формує загальне позитивне враження про бренд;
  • дизайн можна розробити відповідно до корпоративного стилю, створивши унікальну експозицію;
  • конструкції стійкі до впливу вологи, снігу, пилу, бруду, а також не деформуються при перепадах температури;
  • букви не схильні до механічних пошкоджень.

Конструкції з підсвічуванням можуть виконувати функцію додаткового або основного джерела світла.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *