Чому заправка картриджа в хорошому сервісі підтверджує правоту відомого прислів’я?
Усе-таки не дарма в народі живуть, передаючись із покоління в покоління, прислів’я та приказки. Особливо вірними і повчальними особисто для мене є вислови на “рибну” тематику. Напевно, найвідоміша з них – “Без праці не витягнеш і рибку зі ставка”. Але ми сьогодні поговоримо про справедливість іншої мудрості – “Риба шукає, де глибше, а людина – де краще”. У правильності цього виразу переконуєшся регулярно. Візьмемо, наприклад, таку тему, як заправка картриджів лазерних принтерів.
Чому власники друкувальних пристроїв обирають звернення до хорошого сервісного центру, а не біжать до найближчого магазину по новий розхідник? Тому що заправити картридж коштує набагато дешевше. Плюс це займає набагато менше часу, ніж пошук і купівля відповідного до твоєї моделі принтера витратного матеріалу. Ось прислів’я і довело свою правоту – люди знаходять, де краще. Адже заправка картриджа в Києві набагато вигідніша, ніж придбання невиправдано дорогого “фірмового” пристрою. Давайте розберемося, чому так відбувається, чи немає тут якихось “підводних каменів” і ризику зламати друкувальний пристрій?
Заправка картриджа – ризик чи продумана економія?
Чи можна пошкодити розхідник і навіть принтер, заправляючи картридж? Так, якщо довірити цю роботу некваліфікованим фахівцям, або пробувати здійснювати процедуру самостійно без належних навичок і вмінь. Досвідчені власники друкувальних пристроїв знають, що:
- Звернення до перевіреного сервісного центру не несе жодного ризику – наявність грамотних майстрів і професійного обладнання гарантують безпеку заправки.
- Друкувати принтер із заправленим картриджем буде візуально нічим не гірше, ніж із купленим “фірмовим”.
- “Рідний” витратний матеріал просто очищається, заправляється і залишається в друкувальному пристрої. Усе на своїх місцях!
Але головна перевага заправки – її вартість порівняно з ціною нового картриджа набагато нижча.
Чому нові картриджі мають таку високу ціну?
Все дуже просто. Річ у тім, що всі виробники друкувальних пристроїв застосовують маркетингову хитрість. Її сенс у тому, що ціни на принтери свідомо занижують, щоб привабити покупців. А вартість витратних матеріалів, навпаки, сильно завищують, закладаючи в неї свій прибуток. Мовляв, куди ж подінеться людина з підводного човна, друкувати ж потрібно? Але ми тепер знаємо, що послуга заправки картриджів у солідному сервісі дає змогу істотно заощадити і не піддатися на хитрі виверти виробників.