Ви власник, менеджер, адміністратор великого або не дуже новинного порталу. У вас генерується багато свіжих новин на день. Відвідування є, але не настільки велике, як ви б хотіли. Не хвилюйтеся – все у ваших руках. Пам’ятайте, що на таких сайтах люди завжди читають новини світу. Цей розділ може значно збільшити кількість відвідувачів на день. Головною добре опрацювати семантичне ядро.
Перед тим, як ми приступимо безпосередньо за просування, важливо розуміти, хто ваша цільова аудиторія і звідки здійснюється найбільше переходів на ваш сайт. У випадку з сайтами ЗМІ, я розрізняю такі джерела переходів, як:
- Новісні агрегатори (google news, yandex news, meta news, ukr.net);
- Стрічка новин RSS;
- Соціальні мережі (google +, facebook, twitter, vk, youtube);
- Прямі відвідування вашого сайту;
- Звертні посилання (живі та куплені);
- Регіональні та місцеві видання.
Важливо, щоб перед створенням сайту сео-спеціаліст підготував технічне завдання відносно всіх технічних показників майбутнього сайту, які впливають на сео просування. Це допоможе в майбутньому зекономити багато часу та силь на доробку веб-ресурсу.
Новинні агрегатори, соціальні мережі, зворотні посилання – це все, над чим нам доведеться працювати, але насамперед, попрацюємо над внутрішньою оптимізацією, структурою, виглядом і контентом вашого сайту.
Ви можете бути у всіх соціальних мережах, щодня купувати велику кількість зворотних посилань, ваші новини будуть публікуватися в регіональних виданнях, але якщо на вашому сайті відсутня мобільна версія – це провал. Більшості відвідувачів Інтернету (60% – користувачі планшетів і мобільних телефонів) буде просто незручно переглядати ваш сайт.
Тож давайте підготуємо ваш сайт до просування. На що варто звернути увагу:
- Структура та вигляд сайту;
- Внутрішня оптимізація сайту;
- Індексація сайту;
- Контенту.