В сучасному світі з кожним днем дедалі стрімкіше зростає популярність всесвітньої мережі, що зумовлює перехід різних сфер бізнесу на її простори. Ось чому сьогодні в інтернеті можна купити абсолютно всі товари, навіть розпродаж світильників може бути здійснено в мережі.
Найзручнішим способом для реалізації товарів через всесвітню павутину є створення інтернет-магазину. Однак його організація та діяльність має свої юридичні нюанси, про які варто знати кожному інтернет-підприємцю-початківцю.
Особливості організації діяльності
Організовуючи діяльність на просторах інтернету, людина отримує одразу кілька переваг, як-от можливість реалізовувати продукцію в усьому світі та здійснювати рекламу, не витрачаючи істотних ресурсів.
Створення інтернет-магазину здається простою справою лише в теорії, на практиці таке завдання може створити одразу кілька проблем:
- Питання оподаткування. Як і будь-який бізнес, який приносить дохід, прибуток інтернет-магазину оподатковується. Багато хто помиляється, думаючи, що така діяльність звільняється від оподаткування. Сьогодні податкова інспекція має достатню кількість інструментів для виявлення таких порушників. Реалізація товару в інтернеті без сплати податків є незаконною.
- Реєстрація діяльності. Для здійснення подібної діяльності необхідно отримати статус індивідуального підприємця або зареєструвати юридичну особу. Сьогоднішнє законодавство дозволяє індивідуальним підприємцям здійснювати діяльність зі сплатою єдиного податку.
- Розрахунок з клієнтом. Всі сучасні інтернет магазини зі знижками попередньо продумували шляхи розрахунків з клієнтами, оскільки це питання не таке просте, як може здатися на перший погляд. Загалом існує чотири шляхи оплати: оплата і доставка за допомогою кур’єра, банківський переказ, післяплатою і за допомогою електронних грошей.
Ведення торгівлі через всесвітню павутину також регулюється і контролюється законодавством, як і інша діяльність. Тому перед тим як почати пропонувати товар і поширювати рекламу, краще проконсультуватися з усіх питань з хорошим юристом.