Офісні меблі. Які вони бувають

Офисная мебель
of mebel

Чи будете ви співпрацювати з фірмою, якщо, увійшовши до її офісу, побачите розставлені безладно різномасті меблі, всі горизонтальні поверхні якої завалені паперами? Думаю, що ні. Адже якщо немає порядку в офісі, найімовірніше, не буде порядку і в справах. Офіс серйозної успішної компанії має бути витриманий у певному стилі з грамотно підібраними офісними меблями.

Усі офісні меблі можна розділити на три категорії:

  1. Кабінет керівника.
  2. Офісні меблі для персоналу.
  3. Меблі для приймалень.

І до якої категорії який офісний комплект віднести – це визначається не його ціною (у невеликій компанії кабінет керівника може виявитися дешевшим, ніж робоче місце працівника великої компанії), а функціями, які він має виконувати.

Меблі для керівника

Кабінет керівника відрізняється від меблів рядових співробітників. Давайте розберемося, чому. Перш за все, це приміщення (кабінет) незалежно від його розмірів використовується тільки однією людиною – самим керівником. Для успішного виконання своїх обов’язків керівнику необхідні просторий робочий стіл і ергономічне, стильне і зручне крісло – це і є робоче місце самого директора. Комплект шаф розрахований на одну людину: включає в себе тільки один гардероб, але кілька шаф для зберігання документів. Також у кабінеті керівника абсолютно необхідне місце для проведення нарад і переговорів: воно облаштовується за допомогою різних конференц-столів, брифінг-приставок, а також зручних крісел і стільців для відвідувачів.

Меблі в кабінеті керівника відрізняються від решти офісу стилем, розмірами, дизайном, оснащенням, матеріалами виготовлення. Такі меблі підкреслюють статус директора і підтримують імідж підприємства. Це місце ухвалення важливих і відповідальних рішень, а отже, меблі мають бути і красивими, і зручними для роботи.

Меблі для співробітників

Меблі для персоналу мають відповідати іншим критеріям. Кількість робочих місць у кімнаті дорівнює кількості людей, які постійно працюють у цьому приміщенні: кожен працівник обов’язково повинен мати свої окремі стіл і приставну або мобільну тумбу до нього, бажано, з центральним замком.

Систему шаф у цьому разі продумують одну на всіх співробітників залежно від кількості працюючих (один гардероб на 3-4 людини) і шафи для документів за потребою.

Гарненько продумайте розміщення столів у кімнаті, щоб усім було зручно працювати, і жодна людина не дивилася в спину іншій. У складі практично всіх колекцій офісних меблів для персоналу є надбудови на стільницю, щоб створити співробітнику ілюзію усамітнення.

Меблі приймальні

Рецепція (вхідна зона) – це місце зустрічі відвідувачів і водночас місце роботи секретаря або адміністратора. Вона чимось схожа на барну стійку в барі: вища вузька стільниця, на якій відвідувач може розташувати свої папери, і широка стільниця для секретаря. Зазвичай меблі для приймалень розташовують недалеко від вхідних дверей, і, щоб уберегти співробітника від протягів, рецепція спереду закрита до підлоги щитом.

Створюючи інтер’єр офісу, враховуйте рід діяльності компанії. Добре оформлений офіс – запорука успішної роботи співробітників.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *