Четвер , 21 Листопада 2024

Кому і коли може знадобитися друкований каталог продукції

печатный каталог продукции

Друкований каталог – багатосторінкова поліграфічна продукція, яка може використовуватися компаніями з метою реклами товарів, що створюються або продаються ними, а також – для створення у бренду певного іміджу. У каталозі розміщують текстову інформацію та фотографії пропонованої продукції, що дають змогу ухвалити рішення про покупку.

Незважаючи на те, що період активного повсюдного використання друкованих каталогів минув, низка брендів все ще випускає їх. Ви також можете замовити виготовлення каталогу, якщо бажаєте запропонувати свої товари більшій кількості людей. Правильно складений друкований каталог продукції може підвищити продажі, популярність вашої компанії.

Цікаво знати: перший друкований каталог продукції був створений у 70-х роках дев’ятнадцятого століття у США, що робить його одним із найстаріших видів реклами. На території Європи він з’явився помітно пізніше – у 30-х роках минулого століття, проте його якість і спосіб подачі інформації, використаний у каталозі, були помітно кращими, ніж в Америці.

Де може використовуватися друкований каталог

Друковані каталоги продукції можуть використовуватися в таких галузях:

  1. продаж декоративної косметики, парфумерії – у таких каталогах можуть бути присутніми сторінки, просочені парфумерним ароматом. Це дає змогу споживачам ознайомитися з ароматами парфумів або туалетної води та ухвалити рішення про їхнє придбання;
  2. продаж товарів для дому (зокрема – засобів для чищення);
  3. продаж одягу, взуття, аксесуарів, меблів, іграшок, книг;
  4. туризм – тут каталоги потрібні для того, щоб детально ознайомити туристів із містом, доступними екскурсіями тощо.
  5. Важно: друковані каталоги продукції дають змогу ефективно поширювати інформацію про продукцію компанії. Деякі компанії продають свої товари переважно за допомогою паперових каталогів, незважаючи на те, що в них є сайт в інтернеті. Присутність паперового каталогу допомагає збільшити продажі приблизно на 15-30%.

    Основні функції друкованого каталогу

    Використання друкованого каталогу, як і раніше, залишається актуальним для безлічі компаній, оскільки воно дає змогу:

    1. прорекламувати продукцію компанії (як хіти, так і нові товари);
    2. надати клієнтам детальну інформацію про товари, їхню вартість, розпродажі, бонуси, на які можна розраховувати;
    3. створити певний імідж серед споживачів. Часто каталоги додають до товарів, уже придбаних клієнтами компанії – для того, щоб вони могли ознайомитися з новими товарами.

    Друковані каталоги особливо зручні для тих клієнтів, які не мають стабільного доступу до мережі Інтернет – вони можуть виписати каталог на свою домашню адресу або отримати його у промоутерів. Вони цікаві насамперед клієнтам похилого віку – зазвичай інформації з каталогу достатньо для ухвалення рішення про купівлю, а якісні знімки дають змогу зрозуміти, який вигляд має мати товар, який купують, який вигляд він матиме в оселі чи на людині.

    Чому друковані каталоги актуальні для бізнесу

    Друковані каталоги продукції використовують як відомі фірми, так і компанії, що недавно з’явилися на ринку. Незважаючи на те, що такий спосіб просування продукції має застарілий вигляд, на практиці він часом ефективніший, ніж просування товарів у соціальних мережах.

    Значна частина потенційних покупців різних товарів звертає увагу на те, яким чином компанія презентує свою продукцію. З більшою часткою ймовірності споживач вибере товари фірми, що випускає каталог на якісному папері з описами і красивими фотографіями, ніж продукцію фірми, яка просувається тільки в інтернеті.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
2 коментарі
  1. Василий Боровой

    А также для таких видов бизнеса как продажа спецтехники, сантехники и строительных материалов.

  2. Достаточно уникальный вид предпринимательской деятельности. Купил печатную машинку и штампуешь журналы каталогов продукции для других.

Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *