Все, що потрібно знати про офісний переїзд

Офисный переезд
Офісний переїзд

Найчастіше ми змушені стикатися з життєвими обставинами, так чи інакше пов’язаними з переїздом на нове місце. У цій статті ми постараємося розглянути детально тему офісного переїзду, а також дати кілька рекомендацій з цього питання, спираючись на професійний досвід компанії “Вольф – Переїзд”. Щиро сподіваємося, що дана інформація колись стане Вам у пригоді і допоможе полегшити організацію та підготовку Вашого офісного переїзду.

З чого починається переїзд? Звичайно ж, з оцінки загального обсягу того майна, яке Ви бажаєте перевезти. Ми рекомендуємо не полінуватися і зробити на папері список предметів, що перевозяться, починаючи від наймасивніших і закінчуючи такими дрібницями як канцелярія і документація. Сучасний офіс – це не тільки офісні меблі, а й численні предмети офісної техніки: комп’ютери, принтери, сканери, серверне обладнання та багато іншого. Транспортування вантажу подібного роду – справа дуже відповідальна, адже вартість такого обладнання може обчислюватися десятками тисяч. Під час виконання навантажувальних робіт, а також у процесі самого перевезення неминуче існує підвищений ризик пошкоджень предметів меблів і техніки, тому слід завчасно подбати про пакувальні матеріали. Грамотний вибір пакувальних матеріалів дасть змогу звести до нуля ймовірність механічних пошкоджень Вашого майна, а отже, збереже Ваші гроші, нерви та гарний настрій. Не варто економити на цьому.

Важливою деталлю також є вибір зручної для Вас форми оплати. Якщо говорити про офісний переїзд, як показала практика нашої роботи, найчастіше це безготівковий розрахунок. Така форма розрахунку зручна як великим підприємствам, так і невеликим компаніям. На етапі оформлення Вашої заявки обов’язково уточніть цей момент у розмові з диспетчером транспортної компанії. У тому разі, якщо безготівковий розрахунок для Вас кращий, від Вас будуть потрібні платіжні реквізити для складання договору.

В зв’язку з тим, що запит “офісний переїзд Київ” надзвичайно популярний у наші дні, багато транспортних компаній за необхідності надають таку послугу, як виїзд експерта – оцінювача за адресою. Ви також можете скористатися такою послугою, вона буде актуальною, якщо Ви відчуваєте труднощі з технічними моментами.

Ми бажаємо Вам легкого переїзду, і завжди готові допомогти в організації та проведенні офісного переїзду.

Average:(рейтинг: 5 з 5. Всього: 1)
Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Один коментар
  1. В Києві така послуга коштує достатньо дорого. Потрібно було перевезти речі. Передзвонив в службу перевезення вантажу. Запропонували невеликий бус. Потрібно було чекати 2-3 години. Далі ще звершив декілька дзвінків по таксі. Домовився що приїде універсалка. Ціна в п’ять разів дешевше. Висновок такий. Якщо перевозити небагато речей то можна обійтись таксі. Якщо треба перевозити столи, крісла та інші меблі, то тут без бусіка не обійтись. Порада замовляти завжди зазделегідь щоб довго не чекати.

    (5/5)
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *