Головний убір з логотипом видно здалеку

Кепки з логотипом
Кепки з логотипом.

Головний убір цілком можна назвати анонсом вбрання. Коли бачиш над головами перехожих гарний жіночий капелюшок, підсвідомо починаєш із хвилюванням вдивлятися, щоб не пропустити момент, коли зможеш роздивитися, звісно ж, прекрасну незнайомку.

Головні убори за всіх часів використовували для виділення якихось груп людей, роз’єднаних, як правило, соціально або за іншими ознаками. Це повною мірою стосувалося і стосується ошатного, повсякденного, робочого, форменого одягу. Наприклад, британський пролетар не міг вдягнути казанок, бо це йому не було дозволено, так само як аристократ не вдягнув би кепку, бо це для нього принизливо.

На залізниці, де обов’язково має бути людина, здатна швидко ухвалювати рішення і діяти, черговий по станції надягає кашкет (жінка – формену шапочку) червоного кольору. Не пов’язку, не нагрудний знак, а добре видимий здалеку головний убір. І всім одразу зрозуміло, до кого треба звертатися в разі виникнення будь-яких неприємностей.

До речі, ця традиція зародилася з легкої руки, вірніше, з легкого язика, Петра Першого. Якось він раптово приїхав на поштову станцію. Усі, хто перебував на станції, включно з черговим доглядачем, почали з переляку розбігатися і ховатися. Коли, після довгих пошуків, черговий був знайдений і постав перед государем, той повелів: “Надалі на цього дурня надягати червоний картуз, щоб його здалеку видно було”. Понад триста років минуло, а традиція жива.

Але ми ведемо мову не про царів і не про дурнів, а про головні убори, які дійсно видно здалеку. При чому, не про ошатні вечірні або святкові головні убори, які люди надягають, вирушаючи на офіційний прийом, звану вечерю, в театр або на концерт.

Нас цікавлять головні убори, які носять щодня, які видно якомога більшій кількості людей, які притягують до себе увагу вже одним тільки виглядом або родом занять своїх власників. Головні убори цікавлять нас як носії реклами. Тобто, нас цікавлять корпоративні головні убори.

Ми говоримо про ті головні убори, які представлені на сайті компанії Full Motion, які Ви можете закупити гуртом, і які можна оформити, за Вашою заявкою, відповідно до Ваших побажань. Ми маємо на увазі брендовані головні убори, в яких вранці виходить на пробіжку молода людина атлетичної статури, приїжджає за викликом ліфтер і визволяє Вас із застряглого ліфта, входить до квартири хворого лікар швидкої допомоги, що приносить порятунок від болю, посміхається Вам з-за каси супермаркету симпатична молоденька дівчина-касир.

Безліч головних уборів, безліч людей, які їх одягають, і безліч ситуацій, коли Вашу рекламу неодмінно помітять і запам’ятають.

Відомий блогер. Публікую статті в різних інтернет-виданнях з 2007 року. Пишу на різні актуальні та цікаві теми. Експерт у сфері ведення блогів, інформаційних та новинних сайтів.
Залишити відповідь
Добавити рейтинг

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *